Phalaenopsis Jennifer Palermo Red x Lds Bear King

Kochani,

Wróciłem do domu około 19 i przesadziłem w niemal 3 godziny 15 roślin.
Nogi mi w zarośniętą dupę wchodzą i nie mam siły pisać komediowych wpisów.

Miałem siłę złapać zachód słońca za jaja i zrobiłem fajne (mam nadzieję) zdjęcia rośliny, która w końcu u mnie zakwitła.

To absolute neue Phalaenopsis, od Schwertera, trudno powiedzieć zatem czy to ta hybryda.
Patrząc jednakże na zdjęcia rodziców, mam nieodzowne wrażenie, że to jednak ta roślina.
Przekonamy się jak zakwitnie druga.
Jeśli identycznie - będzie na sprzedaż, choć może znajdzie się chętny już teraz? ;)

Bardzo mi się ta czerwień podoba, jest lekko matowa i jakby mechata :)
Wygląda to trochę jak "wontróbka" dla psa, ale jest moc!

Dobranoc Pączusie!

Zakwitło kilka więcej roślin, więc w weekend postaram się wstawić trochę nowych zdjęć ;)

















Komentarze