Phalaenopsis Ld's Bear Queen x equestris

Nie wytrzymałem!

Muszę się pochwalić.
Wyjątkowo fenomenalna roślina.

Phalaenopsis Ld's Bear Queen x equestris, czyli LD Equeen.

Hybrydy obecnie nie widuję w sprzedaży, chwilę na nią polowałem.
Lubię krzyżówki equestrisów za ich płodność, kształt kwiatów i to, że są niezwykle skłonne do wytwarzania keiki.

Roślinę mam dzięki Koleżance fejsbókowej - Basi.
Szacunek Basiu!
Dziękuję.

Basiu - kwitnienie Twoje już przeminęło z wiatrem, ale roślina przedłuża pędy (na co liczyłem), na jednym tworzy odgałęzienie bądź keiki (raczej mniej prawdopodobna jest druga wersja).

Jakby opisać tą roślinę?
Duże, wręcz niebotycznie liście i nieco przymałe jak na ich rozmiar liliowego koloru kwiaty.
Rekompensuje to za to ich ilość - gdy odbierałem Phalaenopsisa, była to prawdziwa burza :)

Niestety nie wyczuwam zapachu.

Jestem wniebowzięty! :)
Sami zobaczcie czemu!




















Komentarze