Phalaenopsis Little Sister po raz trzeci w tym sezonie :)

Pierwszorzędowa hybryda Phalaenopsis, która kwitnie okrągły rok? Zdecydowanie equestris x maculata - Little Sister. Tym razem rozkwit na kolejnym pędzie, a keiki dalej ładnie rosną :) Już ją dwukrotnie w tym roku przedstawiałem, czas na trzeci :) Tym razem mocno skąpana w popołudniowym słońcu :) Czemu ją ponownie pokazuję i narażam się na bycie monotematycznym? Odczuwam nieskrywaną przyjemność w fotografowaniu storczyków i dzieleniu się tymi zdjęciami. Może mam zdrowego bzika? Wszak nie kolekcjonuję wypchanych trocinami zwierząt i nie łowię ryb, nikomu krzywda się nie dzieje. Może co najwyżej Wy macie mnie po dziurki w nosie (i nie tylko te).












Komentarze

  1. Mam keiki ,na razie bardzo wolno rosną korzenie a mam z 2 miesiące

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz